Dlaczego reklama animowana może być w sam raz dla Ciebie?

Powrót do wpisów

Zalety i zastosowanie reklamy animowanej

W największych ogólnopolskich telewizjach, oraz w rozgłośniach radiowych możecie obejrzeć i usłyszeć realizowane przez nas spoty reklamowe dotyczące Powszechnego Spisu Rolnego 2020.

Na zlecenie Głównego Urzędu Statystycznego przygotowaliśmy dwie 30-sekundowe animacje informujące o akcji, oraz konkursie z nią związanym. Techniką jakiej użyliśmy do prezentacji treści były filmy animowane.

 

 

Niewątpliwą zaletą tej technologii jest możliwość tworzenia dowolnego świata, postaci, akcji. Dobry pomysł i świetna realizacja sprawią, że zachwycisz i przyciągniesz klientów. Łatwiej wytłumaczysz działanie zaawansowanych narzędzi, przedstawisz dane statystyczne czy liczby. Animacja może być też znakomitym dodatkiem do klasycznego filmu.

 

 

Nad animacją warto się również zastanowić, gdy masz ograniczony budżet reklamowy. Film stworzony ze stockowych postaci i elementów znacznie obniży koszty, nie tracąc na atrakcyjności. Jeśli więc chcesz promować swoje usługi nie wydając na to kroci, rozważ filmy animowane. Po tym, jak spore zasięgi potrafią budować w mediach społecznościowych, przekonasz się o ich skuteczności.

Powrót do wpisow