Blog
Dlaczego warto tworzyć filmy do mediów społecznościowych?
Powrót do wpisówTworzenie filmów do mediów społecznościowych może być bardzo korzystne dla firm z kilku powodów. Oto kilka najpopularniejszych powodów. Zasięg i widoczność. Platformy mediów społecznościowych mają ogromną bazę użytkowników, a filmy przyciągają większą...
7 tematów do mediów społecznościowych w Twojej firmie
Powrót do wpisówMedia społecznościowe stały się niezbędnym narzędziem dla firm do łączenia się z odbiorcami, budowania świadomości marki i zwiększania zaangażowania. Wymyślanie kreatywnych i odpowiednich tematów dla mediów społecznościowych może być trudnym zadaniem,...
Jak zwiększyć zasięg na Facebooku
Powrót do wpisówFacebook, jak i inne media społecznościowe, to potężne narzędzia, z pomocą których można skutecznie reklamować firmę, podnosząc sprzedaż i zyski. Dobrze prowadzony profil firmowy, atrakcyjne posty z ciekawą treścią i grafiką to połowa sukcesu. Jak...
7 powodów dla których warto mieć fanpage na Facebooku
Powrót do wpisówBez mediów społecznościowych trudno jest się obejść w dzisiejszych czasach. Duża większość firm posiada własne profile, na których znaleźć można nie tylko oferty produktów lub usług, lecz także wartościowe informacje, ciekawostki. Bardzo dobrym...
Dlaczego reklama animowana może być w sam raz dla Ciebie?
Powrót do wpisówZalety i zastosowanie reklamy animowanej W największych ogólnopolskich telewizjach, oraz w rozgłośniach radiowych możecie obejrzeć i usłyszeć realizowane przez nas spoty reklamowe dotyczące Powszechnego Spisu Rolnego 2020. Na zlecenie Głównego Urzędu...
HISTORIE SUKCESU odc. 2: „Drugie życie plastiku – gdy innowacja spotyka się z ekologią”
Powrót do wpisówW drugim odcinku z cyklu "Historie sukcesu" Grzegorz Bończak przeprowadza rozmowę z założycielem innowacyjnej firmy Akpol, Adamem Kusiem. Jak plastikowe doniczki mogą stać się początkiem dużego przedsiębiorstwa? Czym jest regranulat plastiku i jak się...
Bieszczadzka Odskocznia #2: Gdy dron zaczyna żyć własnym życiem
Powrót do wpisówLatanie i filmowanie dronem to nie bułka z masłem nawet z niemałym doświadczeniem. Ujęcia filmowe z drona potrafią być wyjątkowo malownicze, a w branży filmów promocyjnych są już standardem. Wymagają jednak sporo wprawy, dokładności i wyczucia...
„HISTORIE SUKCESU” debiutują na YouTube
Powrót do wpisówNowa seria tematyczna “Historie Sukcesu” to cykl prezentujący sylwetki prężnie działających polskich przedsiębiorców. Przeróżne i nierzadko zaskakujące pomysły na biznes. Nieszablonowe rozwiązania, za którymi podążają ludzie i kapitał. Postaci o...
Jak wykorzystać potencjał webinaru w 7 krokach
Powrót do wpisówNowa rzeczywistość wymaga nowych rozwiązań. Masz wiedzę, znasz ludzi, którzy mają wiedzę lub poszukujesz wiedzy – obustronne dzielenie się informacjami i doświadczeniami to konieczność na drodze Twojego rozwoju osobistego i zawodowego. Jednak spotkanie...
5 niedociągnięć, które zepsują Twoje wystąpienie przed kamerą
Powrót do wpisówNadszedł ten moment. Czas przekazać światu to, co masz do powiedzenia i zaprezentowania. Może to Twój pierwszy raz, a może już kolejny z rzędu, lecz stając naprzeciwko obiektywu, czujesz się jak podczas konfrontacji oko w oko z bestią. W sumie...
Sprawdź nowy kanał na YouTube: Grzegorz Bończak – Bieszczadzka Odskocznia!
Powrót do wpisówPremiera "Bieszczadzkiej Odskoczni" na YouTube Filmowanie dla nas to nie tylko praca, ale też spora przyjemność. Dlatego Grzegorz, nasz CEO, uruchomił swój osobisty kanał na Youtubie, w którym będzie pokazywał nie tylko nasza pracę od kuchni, ale też...
Twój event to materiał na film. I to niejeden [cz. II]
Powrót do wpisówMiesiącami przygotowujesz wraz z zespołem wydarzenie, które ma skraść serce nie tylko uczestników, ale również sponsorów i partnerów. Setki briefów, rozmów, spotkań; pozapychane skrzynki mailowe i puste kubki po kawie; asapy i f*ckupy; ekscytacja i...
Twój event to materiał na film. I to niejeden [cz. I]
Powrót do wpisówJeśli pracujesz w agencji eventowej, Twoja rola w codzienności wielu ludzi jest nie do przecenienia. W często niezwykle mało ekscytującej prozie życia niemal każdy wypatruje dnia, godziny czy choćby chwili, w której ktoś wyrwie ich hen! daleko, tam...
Gruszki, emocje i kamera, czyli o roli wideo w sprzedaży
Powrót do wpisów Obiektyw kamery niektórych elektryzuje, innych paraliżuje. Nikogo nie pozostawia obojętnym. Niepowtarzalne chwile i niesamowite historie ujęte za jego pomocą potrafią zostać z nami na długo. Czasem na zawsze. Ale czy ruchomy obraz powinniśmy traktować...
O tym, dlaczego treści wideo są potrzebne Twojej firmie
Powrót do wpisówCiężko nie zgodzić się z tym, że w otaczającym nas świecie króluje pośpiech. Mowa tu zarówno o świecie „namacalnym”, jak i rzeczywistości wirtualnej, w której zanurzamy się za pośrednictwem coraz to inteligentniejszych urządzeń. Ilość bodźców i...